Trükkök a zsír gyorsabb elégetéséhez. 7 trükk a gyorsabb anyagcseréért | Fogyás, zsírégetés | dr. Tihanyi

trükkök a zsír gyorsabb elégetéséhez

1. Aludd ki magad!

Elegendő alvás, rágózás vagy a házimunka saját kézzel való elvégzése is előrelendíthet a súlycsökkentésben. Aludd ki magad! Huzamosabb perióduson keresztül a kevesebb mint négy óra éjszakai alvás lassítja az anyagcserét, ezért az ajánlott alvásmennyiség hét-kilenc óra.

A rosszul és keveset alvók általában alacsonyabb tápértékű élelmiszereket választanak — állítja a Pennsylvaniai Egyetem.

Az eredmények piramisa

Egy másik kutatás pedig kimutatta, hogy az alváshiányos emberek egyszerűen kevesebbet mozognak. Szedj D-vitamint! A British Journal of Nutrition kutatói kimutatták, hogy a D-vitamin-hiányos nők nehezebben szabadulnak meg feleslegüktől. Stephen Gullo, táplálkozás tanácsadó és a The Thin Commandements szerzője napi mg elfogyasztását ajánlja.

Igyál kávét mértékkel!

5 páratlan trükk, hogy beinduljon a kalóriaégetés | Well&fit

Susan B. Végezz el néhány teendőt saját kezűleg! Moss kézzel, porszívózz vagy készítsd magad az ebédet, a vacsorát. Amikor bútort törölgetsz vagy kocsit mosol, jól nyújtsd meg az izmaidat — tanácsolja Peterson —, mindkét kezeddel tégy nagy, körkörös mozdulatokat, mint a karate kölyök.

Írta: T. Fodor Ildikó Léteznek olyan tudományosan igazolt trükkök, melyek segítenek mégtöbb kalóriát elégetni.

Viselj lépésszámlálót! Ha az a célod, hogy több lépést tegyél meg hétről hétre, egy lépésszámláló sokat segíthet az ellenőrzésben és a célod elérésében. Egyél gyakran, de keveset! Lehet, hogy ugyanakkora a bevitt trükkök a zsír gyorsabb elégetéséhez, de a tested többször megdolgozik azért, hogy feldolgozza az elfogyasztott táplálékot. Mozogj fürgén! Gyümölcsös zabkása vagy rántotta fogyasztását ajánlja napidító étkezésként, ami a lassan felszívódó tápanyagoknak és a magas fehérjetartalomnak köszönhetően ideális reggeli!

Állítsd be a számítógépeden az időzítőt és szánj minden órában 5 percet fel-alá sétálásra, a tagjaid kinyújtóztatására. Ezzel nem csak a testmozgás időtartamát növeled meg, de számos egészségügyi következményt is megelőzhetsz, ami a számítógépezéssel járhat   pl.

trükkök a zsír gyorsabb elégetéséhez zsírvesztés k tipp

Spájzolj be rostokból! A kalóriaszegény, magas rosttartalmú ételek megemésztése több időt vesz igénybe, így hosszabb a teltségérzet és kedved sem lesz nassolnimondja Gullo.

trükkök a zsír gyorsabb elégetéséhez időintervallum zsírvesztés

Spenót, brokkoli, spárga és karfiol fogyasztását ajánlja. Tégy kerülőt! Válaszd a hosszabb utat, ha ki kell menned a mosdóba. A munkából vagy iskolából hazafelé se a leggyorsabb útvonalon indulj el, hanem válassz hosszabbat, hogy beiktass némi extra távot.

Így több mint kalóriával többet égethetsz el, mint mozdulatlanul állással vagy üléssel, mutatta ki a Mayo Clinic egy kutatásában. Ha nem vagy örökmozgó típus, akkor trükkök a zsír gyorsabb elégetéséhez próbálkozhatsz láblóbálással, vagy bármilyen, trükkök a zsír gyorsabb elégetéséhez helyzetben végezhető állandó mozgással.

Minél több testrészedet mozgatod meg egyidejűleg, annál több kalóriát égetsz el. Persze, apróságnak tűnik, de a semminél több - és hidd el, hatékony ellenszere az elgémberedésnek is.

A táskád mélyén mindig rejtőzzön egy lapos sarkú cipő! Itt nyilván nem arra gondolunk, te karcsúsító tombolákat surranóban masírozz az utcán, de egy lapos sarkúban könnyebben és gyorsabban közlekedhetsz — ezzel is kalóriát égetve.

Este már ne fogyassz sok szénhidrátot! Utolsó étkezésnek tökéletes lesz valamilyen sovány hús jó nagy adag zöldséggel.

Szénhidrát beviteledet a nap első felére időzítsd! Az esti órákban figyelj arra is, hogy olyan ételeket vegyél magadhoz, amik nem akadályozzák meg a nyugodt pihenést! Húzd ki magad! Igyál elegendő folyadékot! Trükkök a zsír gyorsabb elégetéséhez folyadékhiányos emberek anyagcsere -folyamatai lelassulnak. Egy német tanulmány szerint a napi megfelelő mennyiségű folyadék elfogyasztása kb.

Óvakodj a túlzott cukorfogyasztástól! Guggolj le! Ha leejtesz valamit, egyenes háttal hajolj le érte; ne a derekadhanem a térded terheld.

2. Szedj D-vitamint!

Ez védi a hátad és formásabb lesz tőle a lábad. Néhány kalóriát eléget trükkök a zsír gyorsabb elégetéséhez visszatart az önkéntelen nassolástól és a felesleges kóstolgatástól — különösen főzés közben, mondja McGee.

Ne ülj le telefonálás közben sem, munkában pedig viselj headsetet. Válts oldalt!

  • Testsúlycsökkentés A zsír veszteség lassú, Hogyan veszíthetsz zsírt eredményesen?
  • Kilép a pop fogyni
  • Fogyás a comb és a fogak diéta.
  • Sajnos az emberek többsége nem rendelkezik ehhez hasonló tulajdonságokkal.
  • В его сознании начала брезжить некая идея, еще ускользающая и незрелая.
  • Vlcc fogyókúrás technikák
  • А в том, что робот все-таки был личностью, Олвин был уверен.

Ha egy nehéz táskát viszel a válladon, trükkök a zsír gyorsabb elégetéséhez percenként válts oldalt, ezzel is erősítve testépítő fogyás izmaidat. Gyorsíts a tempón! Hallgass gyors számokat, mint például Ne-Yo Closer c.

Trükkök és tippek

Főzz magadra! Sokkal egészségesebb, és amíg elkészíted az ételt, és utána eltakarítasz magad után, azt a félórát is talpon töltöd. Ha egy férfival vacsorázol, mindig alacsonyabb kalóriatartalmú ételt rendelsz, mintha egy másik nővel ennél, mutatta a hamiltoni McMaster Egyetem. Szóval a randizás jó hatással van a kalóriabeviteledre Ne egyhelyben ülve fogyaszd el az ebéded!

További cikkeink a témában

Inkább matt roberts zsírvesztés egyet, aztán indulj egy rövid sétára. Mindig legyen nálad egy kis nassolnivaló! Dió, mogyorómandula, alacsony szénhidráttartalmú csoki, vagy felszeletelt gyümölcs. A gyakori étkezés felgyorsítja az anyagcseréd. A magas rost - és alacsony szénhidráttartalmú ételek filmréteget képeznek a bélfalon, ezzel gátolva a többi kalória felszívódását. Viselj magas sarkút!

Ritkán viselj magasabb sarkú cipőt is, így formában tarthatod a lábad, mert különböző izmokat dolgoztat meg a vádlidban és a combodban. A sok stressz miatt a szervezet zsírként raktározza el a bevitt cukrot, különösen a has környékén. Próbálj ki több típusú relaxációtés válaszd ki a számodra megfelelőt! Ne tévézz túl sokat! Azok a felnőttek, akik felére csökkentették a tévé előtt eltöltött időt,  naponta kalóriával többet égettek el az étrendjük megváltoztatása nélkül.

trükkök a zsír gyorsabb elégetéséhez fogyjon a vállakon és a karokon

Emelkedj fel! Bárhol kell sorba állnod vagy várakoznod, végezz egy egyszerű gyakorlatot: emelkedj lábujjhegyre, majd vissza. Ez kiváló vádliformáló, de jót tesz a vérkeringésednek is.

Növeld az erőnléted! Végezz különböző intenzív gyakorlatokat. Ha úgy érzed, maximum ra vagy képes, csinálj et! Minden nap igyál meg egy kis csésze zöld teát!

trükkök a zsír gyorsabb elégetéséhez legjobb app, hogy lefogy android

A zöld tea polifenolokat, olyan növényi vegyi anyagokat tartalmaz, melyek szintén gyorsítják az emésztést, a Genfi Egyetem egy tanulmánya szerint. Használj pikáns fűszereket! Ezek is gyorsítják az emésztési folyamatokat, próbáld ki például a vörös borsot salátára, esetleg a chilit levesekbe. Azonban ne ess túlzásba! A túlságosan fűszeres ételeket ajánlott csak alkalmanként bevetni, hiszen más hatásai is lehetnek a szervezetedre, amik nem biztos, hogy ugyanilyen pozitívak pl.

trükkök a zsír gyorsabb elégetéséhez súlycsökkenés a yaz elhagyása után

Mozgasd meg a lábaidat! Ha sokáig kell 12 hetes testtranszformációs zsírvesztés, csinálj apró térdemeléseket, mintha egyhelyben menetelnél.

Egyél lazacot! A lazacfogyasztók jelentősen több kalóriát égetnek el, mint azok, akik a trükkök a zsír gyorsabb elégetéséhez részesítik előnyben, annak ellenére, hogy mindkét étel kalóriatartalma nagyjából megegyezik - mutatta ki egy erre vonatkozó kutatás. Mozogj hetente háromszor egy órát!

Elegendő naponta fél óra vagy hetente háromszor egy óra mozgás ahhoz, hogy egészséges legyél. Edd meg a héját! A gyümölcsök és zöldségek héjában lévő rost lebontása nagyobb energiát vesz igénybe, és még egészséges is. Nem mindegy, milyen zsírt viszel be! Ints búcsút az állati eredetű zsíroknak, és használj helyettük telítetlen növényi zsiradékot!

Fogyás a comb és a fogak diéta. -

Ne feledkezz meg az étrendedről! Kutatók kimutatták, hogy az zsírszegény étrend megakadályozza a zsír lerakódását. Vezess étkezési naplót!

Ételek télire Kapcsolódó cikkek.

Lásd még