Miért nem fogysz

Ezért nem fogysz!

Ha mindent beleadsz a mozgás és fogyókúra miért nem fogysz, mégsem tapasztalsz eredményt, lehet, hogy valamit rosszul csinálsz.

miért nem fogysz

Nem vagy elég következetes Ha csak néhanapján edzel és az étkezésedre is csak ímmel-ámmal figyelsz oda, minden esély megvan rá, hogy a lazaságod miatt nem jön össze a bomba alak! Ahhoz, hogy tökéletes formában legyél, muszáj egészségesen étkezned és naponta legalább 30 percet aktívan mozognod.

Azt már mindenki tudja, a testsúly 70 százalékban a táplálkozástól, és 30 százalékban a mozgástól függ. Ha mozgunk és diétázunk, de nem fogyunk, akkor valami nem stimmel, és egy feneketlen kútba hordjuk a vizet. Mit rontunk el?

Izmot építesz a kilók leadása helyett Ne feledd: a testsúly nemcsak zsírból áll, hanem izomból is! Könnyen lehet, hogy egy izmos testfelépítésű sportoló ugyanannyi kiló, mint egy édességmániás tini!

miért nem fogysz

Ez viszont egyáltalán nem baj, sőt! Miért nem fogysz izomépítést ne kerüld miért nem fogysz, mert csak még tónusosabb lehetsz tőle, ráadásul minél több izom van rajtad, annál több zsír tudsz elégetni! Nem elég változatosak az edzéseid Ha tested úgy miért nem fogysz, mint a legegyszerűbb gépezet: ha mindig ugyanazt az edzést csinálod, előbb utóbb hozzászoksz és még a legkomplikáltabb gyakorlat is pofonegyszerűnek fog tűnni — így viszont búcsút mondhatsz a fogyásnak!

miért nem fogysz

Ahhoz, hogy ezt elkerüld, minden héten komplikáld túl az edzést: a tíz fekvőtámasz helyett csinálj at vagy a 20 db guggolás helyett rakj fel magadra felcsatolható súlyzókat! A lényeg, hogy mindig nehezíts a pályán!

Ahhoz, hogy tartósan és sikeresen csökkenthesd a súlyodat, valamint elkerülhesd a későbbi jojózást, kalóriadeficitre van szükség, vagyis hogy kevesebb kalóriát vigyél be a szervezetedbe, mint amennyit a nap során felhasználsz, és energiaként elégetsz.

Rendszeresen méregtelenítesz A detoxálással vigyázni kell! Hiába méregtelenítsz, tulajdonképpen semmit se fogysz vele: csak vizet vesztesz a szervezetedből.

miért nem fogysz

Bár az első alkalommal jelentősen kisebbnek fog tűnni a pocid és a popsid, amint visszaállsz a normál étkezéshez, ugyanúgy fogsz kinézni, mint előtte. Nem reggelizel A reggeli kihagyása több kárt okoz, mint gondolnád: a kihagyott kalóriákat nem spórolod meg, épp ellenkezőleg!

  • 10 ok, amiért nem fogysz
  • Hogyan lehet fogyni, míg hiv pozitív
  • Ezért nem fogysz!
  • 5 hiba, amiért nem fogysz, hiába diétázol | Well&fit
  • Fogyás öltöny eredmények
  • Fogyás 98466

A tested minden más kaját mélyen el fog raktározni a szervezetedbe, hogy ne maradjon éhes — a pluszkilók és a zsírpárnák tehát garantáltak! Ha mindenképpen fogyózni szeretsz, válassz a lehető legegészségesebb reggelik közül.

Csak kardiózol Ha csak a kardió edzésekre miért nem fogysz, nem fogod elérni a kellő eredményt. Nem használsz súlyzókat Ahogy az előző pontban is említettük, erőnléti gyakorlatok nélkül nem lehet fogyni!

Sokkal jobban járunk, ha kevesebb mozdulatsort csinálunk legalább kilós súlyzókkalmintha már a huszadik kört ismételnénk az egy kilós gyermeksúlyzókkal!

miért nem fogysz

A súlyzók megmozgatják az izmaidat, kalóriaégetésre serkentik a tested, ráadásul felgyorsítják az anyagcserét, tehát hamarabb jöhet az álom bikini body! Nem eszel edzés előtt proteint Nem feltétlenül a fehérjeturmixokra és a proteinszeletekre gondolunk, a pushup jó a fogyáshoz tény, hogy a tojás, hal, a rozskenyért, a zöld smoothie, a magvak és a sajtfélék tele vannak értékes anyaggal, amik edzés közben is energiával tudják feltölteni a testedet.

miért nem fogysz

Fotó: RF.

Lásd még