Menstruáció közben nehéz fogyni

menstruáció közben nehéz fogyni

menstruáció közben nehéz fogyni

Április Mit egyél, hogy ne csússzon fel a menstruáció alatt kiló? Nehéz ilyenkor ellenállni annak, hogy édességet együnk, az viszont nem lehetetlen, hogy tudatosan döntsünk arról, milyen formában tesszük meg.

A menzesz idején történő sportolás egyáltalán nem tilos, sőt, a hasi fájdalmaidon is segíthet, ha a megfelelő mozgásformát választod! Nem mindegy, mit sportolsz Ha menstruálsza magas intenzitású HIIT edzések a leghatékonyabbak, mert sok endorfint, vagyis boldogsághormont termel tőle a tested. Az endorfinokra ilyenkor nagy szükség van, mert csökkentik a fájdalmat, valamint a testben lévő prosztaglandin molekulák számát is, amik a női nemi hormonokra vannak nagy hatással.

Nagy Gina Ajánlom Biztosan te is észrevetted már, hogy ha menstruálsz,  sokkal jobban kívánod az édességet, az olyan finomított szénhidrátot tartalmazó ételeket, amiknek egyébként talán jobban ellen tudnál állni, de ilyenkor nagyon nehezedre esik.

Az egyik oka ennek a hormonháztartás változása, emiatt jobban kívánjuk az édességet, és eleve mintha nagyobb lenne az étvágyunk.

6 dolog, amit tudnod kell, ha menstruáció idején sportolsz

Hihetetlen és nagyon érdekes, hogy a hormonjaink mennyi mindenre gyakorolnak hatást a hangulatunktól kezdve az energiaszintünkön át. Másik elég könnyen belátható oka az a változás, ami ilyenkor a testünkben bekövetkezik, és még ráadásul fájdalommal is jár, így energiát von el a szervezettől. Plusz azt is gondolhatjuk ilyenkor, megérdemeljük, hogy a szenvedés mellett egy kis kényeztetésben legyen részünk… És ezért nehezebb tudatosan ellenállnunk.

  • A fájdalmas menstruáció az egyik fő tünete lehet az endometriózisnak, azonban nem az egyetlen.
  • Legálisak-e a t5 zsírégetők
  • Ma Ignác napja van.
  • Lehetséges-e lefogyni a menstruáció alatt, és hogyan lehet ezt csinálni?? - Tetőpont
  • Nőként te is tapasztalhattad már, hogy a menstruációd közeledtével a tested előjelek egész sorát vonultatja fel, a görcsöktől a hangulatingadozáson át a has méretének megnövekedéséig.
  • A zsírvesztés sötét oldala
  • Fogyni fogyókúrára
  • Fogyás hirtelen és nagymértékben

Ellenállnunk annak, hogy ezalatt a néhány nap vagy akár egy hét alatt többletenergiát vigyünk be a szervezetünkbe, ami aztán zsírként raktározódik. Nyűg, macerás, rohadt sokba menstruáció közben nehéz fogyni, és minden nő tudja, mi az Mert sajnos a tejcsokoládé grammjában általában ennyi egy tábla kcal található, ami 17 púpozott teáskanál cukornak felel meg csak kalóriaszinten, hiszen a cukor és csokoládé összetétele nem ugyanaz. A chips grammja pedig kcal körül van, tehát ha 75 vagy 90 g-os egy csomag, akkor ki tudjuk mind számolni, hogy az étkezések közötti nassolással — amivel nem lakunk jól — mennyi többletenergiát viszünk be.

menstruáció közben nehéz fogyni

De inkább mutatom azt, hogy mit ehetnél ilyen esetben, hogy mégse kerüljenek fel plusz kilók menstruáció alatt. Ha valami hagyományosra vágysz mégis kicsit másképpen, akkor jó választás lehet a: Reform kókuszgolyó 3 adag 50 g apró szemű zabpehely 1,5 tk.

Majd egy tálban keverd össze a zabpelyhet, a kókuszreszelék kétharmadával, a kakaóporral és fahéjjal és az almát is add hozzá.

Mit egyél, hogy ne csússzon fel a menstruáció alatt 1-2 kiló?

Azért, hogy a zabpehely magába menstruáció közben nehéz fogyni a nedvességet, és jól összeálljon, éjszakára tedd be a hűtőbe. Másnap nedves kézzel formázd meg a golyókat, és forgasd bele a maradék kókuszreszelékbe.

menstruáció közben nehéz fogyni

A kókuszt helyettesítheted dióval, mandulával akár. Kerülhet a közepébe meggy, rumos meggy, mint az eredetiben is. Kóstold meg az elkészült masszát, mert ha elég édes volt az alma, akkor nem is kíván többet, ha nem, akkor is elég egy kiskanál porcukor bele.

10 Tipp a nehéz napokra - #helloplacc - PLACC

Gyorsan elkészül, nem kell hozzá bekapcsolni a sütőt. És mindemellett jó rostforrás.

10 idegtépő női szokás – ami gátolja a fogyást és fejlődést

Smoothie Ez télen, nyáron, akármikor jól jöhet. Bár télen egy kicsit nehezebb menstruáció közben nehéz fogyni dolgunk, hiszen kevesebb a friss gyümölcs, de a trópusi gyümölcsök is jó alapot adhatnak.

Az urak persze nyilván tudnának még többet is felsorolni, de ez a 10 a legáltalánosabb, amivel napi szinten találkozni lehet. És hogy miért idegtépők ezek?

A narancs, kivi, mangó, ananász, a mandarin, de az alma és a körte is jó választás lehet és mellé még számos zöldséget is bedobhatunk. Nem kell túl sok hozzávalót egyszerre beletenni, mert a gyümölcsöknek is van természetes gyümölcscukor-tartalmuk, némelyiknek nem is kevés.

Lásd még