Hogyan lehet gyorsan elveszíteni a karzsírt

Hogyan lehet elveszíteni a karzsírt: edzés és egyéb kezelések

Kardio Kép: Shutterstock Mehetsz kardiovaszkuláris gyakorlatokra, hogy gyorsabban fogyj. A szív- és érrendszeri gyakorlatok, például séta, futás, úszás, aerobic, kerékpározás, kötélugrás nagyon hatékonyak lehetnek a kalóriák elégetésében. Heti alkalommal kb.

hogyan lehet fogyni az iaso-val

Az edzés időtartamát fokozatosan, percig, a gyakoriságot pedig heti alkalommal kell növelni, mivel az állóképesség növekszik. Push-Ups Kép: Shutterstock A nehéz emelés nagyon hasznos a karok megerősítéséhez. A legtöbben azonban nem szoktak nehéz súlyokat emelni.

Hogyan lehet elveszíteni a karzsírt?

Ennek eredményeként a fekvőtámaszok elvégzése nehézzé válik, hogyan lehet gyorsan elveszíteni a karzsírt a nők számára. Kezdheti úgy, hogy súlyokat tart a kezén és a térdén a keze és a lábujja helyett. A térd fekvőtámaszai nagyszerű gyakorlat a kezdők számára.

fogyás az anyagcsere felgyorsítása érdekében

Ezeken kívül igénybe veheti nyitott fekvőtámaszt a váll szélességénél szélesebb karokkal, vagy zárt fekvőtámaszokat, ahol a karok szorosan egymás mellé vannak helyezve. Súlyemelés Kép: Shutterstock A súlyokkal történő testmozgás a karok zsírvesztését hogyan lehet gyorsan elveszíteni a karzsírt elősegíti. Körülbelül font könnyű súlyokkal kezdheti, és fokozatosan léphet nagyobb súlyokra.

Hogyan lehet gyorsan elveszíteni a zsírt a kezéből

A súlyemelés erősíti a kar izmait. Álljon egyenesen, és tartson egy pár súlyzót a kezében. Tartsa a testét egyenesen, guggoljon és hajlítsa meg a karjait a könyöknél. Térjen vissza az eredeti helyzetbe. Ezzel tónusában marad a karja. Tricepsz visszarúgás Ez a gyakorlat tonizálja a karok hátulját. Pihentesse bal térdét egy padra. Tartsa a súlyzót a jobb kezében, emelje a mennyezet felé.

Győződjön meg hogyan lehet gyorsan elveszíteni a karzsírt, hogy a hátad egyenes az edzés során. Deszka mozgatása Ez hatékonyan befolyásolja a felkarokat a maggal együtt. Lépjen le egy deszkázási helyzetbe egy stabilitásgolyón mellkasával és karjaival a labdán, a lábujjaival pedig a padlón. Emelje fel a testét, hogy a felsőtest súlya a karjain legyen. Ez a test erősítésében is segít. Olló Ez a gyakorlat hasonlít egy nyitott és csukott ollóra.

Ez lehetővé teszi, hogy gyorsan fogyjon a kar. Álljon egyenesen, és nyújtja karjait egyenesen maga elé, vállmagasságban. Tartsa őket egyenesen, nyújtsa oldalra és hozza vissza az elejére, hogy a jobb karja átfedje a balját.

Nyújtsd újra őket, és vidd vissza, hogy a bal karod átfedje a jobbodat. Ezt legalább szor meg kell ismételni. Tricepsz Dips A tricepsz merülés nagyon hatékonyan tonizálja a karok hátsó részét. Ülj le egy szék szélére, mindkét kezeddel a széket markolva, a lábad pedig a padlón, néhány méterre a széktől és azzal szemben. Tartsa a lábát egyenesen, csúsztassa le a székről úgy, hogy karjaival megtámassza testtömegét.

Lassan engedje le a testét, hogy elérje a könyökénél a 90 fokos szöget. Most emeld vissza a tested a karod hátulján lévő izmok összenyomásával. Kezdetben a lábát laposan kell tartania a földön, térdét behajlítva.

De miközben folyamatosan gyakorolod és megszerzed a felsőtest erejét, megpróbálhatod elé kinyújtott lábakkal csinálni.

csalás nap a zsírvesztésért

Végezzen 8—9 ismétlést. Kezdje azzal, hogy áll vagy ül egy széken.

9 Könnyű tipp, hogyan lehet elveszíteni karja zsír gyors

Tartsa a hátát egyenesen, és emeljen egy fejére kb. Hajlítsa meg a könyökét úgy, hogy a súly a fej mögött maradjon. Ezek után egyenesítse ki a könyökét, hogy visszatérjen a kiindulási helyzetbe. Ismételje meg néhányszor.

Ez egy nagyon ajánlott gyakorlat a karok tonizálására. Tartsa a testét egyenesen, a tenyerét pedig felfelé fordítva, lassan görbítse fel mindkét karját úgy, hogy könyökénél hajlítsa meg, hogy a bicepsz teljesen hajlított legyen. A könyököt közel kell tartania az oldalához, miközben ezt a gyakorlatot végzi. Tartsa ezt a helyzetet egy másodpercig. Ezután lassan engedje le súlyát a kiindulási helyzetbe. Ismételje meg többször.

Átlós emelések Ez a gyakorlat segít tonizálni a vállát. Álljon egyenesen és tartsa a súlyzót a jobb karjával. Helyezze a jobb karját a testén maga elé, a bal csípője közelében. A karját egyenesen tartva lassan emelje maga elé és átlósan a testén keresztül, hogy teljesen hogyan lehet gyorsan elveszíteni a karzsírt jobb váll fölé nyúljon. Lassan engedje le a karját a bal csípőjére.

Ismételje meg ezt a gyakorlatot a bal karjával. Súlyzó meghajolt a hátrameneti legyek felett Ez a gyakorlat a karok, a vállak és a hátad tonizálását célozza. Álljon hogyan lehet gyorsan elveszíteni a karzsírt a lábával a váll szélessége körül. Hajoljon előre a deréknál, így a törzse szinte párhuzamos legyen a padlóval.

Megpróbálhatja a lehető legnagyobb mértékben előre hajolni. Mindkét kezében egy súlyzóval tartsa karjait egyenesen és a padló felé mutatva.

Hogyan lehet gyorsan elveszíteni a karzsírt?

Karjait egyenesen tartva lassan hogyan lehet gyorsan elveszíteni a karzsírt el egymástól a mennyezet felé. Nyújtson fel arra a helyzetre, ahol a karja egyenletes a vállával, és álljon meg. Lassan engedje le a karját, és ismételje meg. Egyenes sor Ez a gyakorlat a hát felső részén, a vállán és a bicepszen működik.

Mindkét kezében egy súlyzót tartva álljon egyenesen, a lába csípőtávolságra legyen egymástól. Tartsa bekapcsolva az izmait, és emelje fel a könyökét, hogy a váll szintjére kerüljenek. Hozd össze a súlyokat és a mellkasod szintjéig.

Engedje le a súlyokat a kiindulási helyzetbe, és ismételje meg. Mellkasprés labda Ez a gyakorlat a tricepszen, a vállakon, a mellkason, a központi izmokon, a farizmokon és a lábakon működik. Helyezze úgy magát egy labdára, hogy a felső hátsó része és feje a golyóra támaszkodjon, míg az alsó testét a lábak támasztják híd helyzetben, emelt csípővel.

zsírvesztési háborúk

Hajlítsa meg a könyökét, és vigye a súlyokat a mellkasára. Nyomja a súlyokat a mennyezet felé, és egyenesítse ki karjait, szorítva a mellkas izmait. Szemközti kar és lábemelés Ez a gyakorlat erősíti a karjaidat és a lábad, miközben kinyújtja a hátadat. Így magában foglalja a test mind a négy végtagját. Nyújtsa előre a jobb karját, és egyidejűleg nyújtja hátra a bal lábát, és hajlítsa meg a lábát.

Tartsa ezt a helyzetet 5 másodpercig. Térjen vissza a kiindulási helyzetbe, és hajtsa végre a bal karját és a jobb lábát. Ez egy ismétlésnek számít. Végezzen ismétlést. Pulóverek súlyzókkal Ennek a gyakorlatnak a célja a bicepsz és a tricepsz kidolgozása.

Hogyan lehet elveszíteni a karzsírt?

Feküdj egy tornapadon vagy vajon az újszülöttek fogynak-e nagy kanapépárnán, mindkét kezükben 5 vagy 8 fontos súlyzókkal. Nyújtsa karjait a mellkasára. Most lassan engedje le a súlyt a háta mögött, és tegye vissza a súlyt a kiindulási helyzetbe.

Végezzen el 15 ismétlést. Push-Up egy labdán Meg kell tanulnod egyensúlyozni magad egy labdán, mielőtt kipróbálnád ezt a gyakorlatot. A stabilitás fenntartása szintén nagyon fontos. Feküdj a hasadon egy testlabdán, és helyezd a kezed előre hogyan lehet gyorsan elveszíteni a karzsírt padlóra, amíg a labda a combod alá nem támaszkodik. Most hajlítsa meg a könyökét, és húzza be a köldökét a gerinc felé. Engedje le a felsőtestet a padlóra, és tartsa ezt a helyzetet 3 másodpercig. Ezután nyomja felfelé úgy, hogy a könyöke egyenes legyen, de nincs rögzítve.

A fejednek egy vonalban kell lennie a gerinceddel, a hasizmoknak pedig be kell kapcsolódniuk. Kezdje 5 ismétléssel, és fokozatosan lépjen tovább a re. Plank kar sor és forgatás Ez a karokkal kapcsolatos gyakorlat fejti ki bicepszét, tricepszét, vállát, mellkasát, hátának felső részét és hasizmait. Tegyük fel a fekvőtámasz helyzetét, és egyensúlyozzuk testünket a kezeken és a lábujjakon.

Győződjön meg arról, hogy teste egyenes vonalat képez a fejtől a sarokig. Mozgassa a lábát kissé szélesebbre, mint a váll szélessége. Tartsa a csípőjét vízszintesen, emelje le a bal kezét a padlóról, és hajlítsa maga mögé a bal könyökét, hogy a kezét a válla mellé állítsa.

gyógynövényes fogyás

Térjen vissza a kiindulási helyzetbe, és ismételje meg ezt a lépést a törzs jobbra forgatásával úgy, hogy a bal könyöke felfelé mutasson.

Lásd még