Hogyan lehet fogyni a hónaljon, Így győzd le a hónalj alól kibuggyanó hájat 1 hét alatt: 10 perces edzés a szexi karokért

Béres Alexandra - Fitneszedző válaszol - Fogyás hónaljból

Blikk Rúzs Igen csak frusztráló tud lenni, mikor felfedezed, hogy a hátadon és a hónaljadnál kövér hogyan lehet fogyni a hónaljon hájredők sorakoznak.

Az edzésekből gyakorlatilag teljesen kifelejtjük ezeket a területeket, csak azokra a testrészekre koncentrálunk, melyeket a leginkább látunk a tükörben, mint a has, a láb, a fenék. Most ráirányítjuk a figyelmedet néhány hatékony mell- és hátgyakorlatra, melyek segítenek, hogy bármilyen ruhában tökéletesen nézz ki. A következő edzésterv segítségével a mellkas és hogyan lehet fogyni a hónaljon hát izmait úgy megdolgoztathatod, hogy az eredményeket már egy hónapon belül látni fogod.

Az első edzés után érezni fogod, hogy olyan izmokat mozgattál meg, melyeknek eddig a létezéséről sem tudtál. Ne feledd, a rezisztens edzés csak akkor hatékony, ha megfelelő étrenddel és kardio gyakorlatokkal kombinálod. Ezt a gyakorlatsort hetente alkalommal végezd el, két gyakorlat között pedig a lehető legkevesebbet pihenj.

Ezek is érdekelhetnek

Ugrókötelezés Ajánlott az edzést 2 perc ugrókötelezéssel kezdeni bemelegítésként. Az ugrókötéllel nagyon jól átmozgathatod a hát és a váll izmait. A technikáról ne feledkezz meg: csakis a csuklóddal forgasd a kötelet.

Keresztütés súlyzókkal A boxolásból átvett hogyan lehet fogyni a hónaljon, ami nem csak a hátat és a karokat dolgozza meg, de bemelegíti a felsőtestet, javítja a gyorsaságot és a koordinációt. Csípőszélességnél valamivel szélesebb terpeszben állj, térdeid legyenek enyhén behajlítva.

Emeld fel a karjaidat, a bal karodat nyújtsd ki, mintha ütni készülnél. Térj vissza a kezdő testhelyzetbe, és ismételd a jobb karoddal is. Tartsd kinyújtva a karod 60 másodpercig. Fekvenyomás nyújtott lábbal Ez a gyakorlat az egész testedre hatással van.

Erősíti a mellkast, a hasat, a hátat, a tricepszet, javítja a testtartást, és növeli a rugalmasságot. Feküdj a hátadra, fogd meg a súlyzókat, karjaidat 90 fokos szögben hajlítsd be a mellkasod mellett, hajlítsd be ugyanígy a térdeidet is.

kövér öltöny fogyni

Emeld fel a karjaidat a mellkasod fölé és emeld fel a vállaidat a talajról, miközben felemeled a lábaidat. Térj vissza a kezdő testhelyzetbe és ismételd 45 másodpercig. Állhoz húzás súlyzóval Ez a gyakorlat a hát felső és középső izmait célozza meg. Javítja a törzs szimmetriáját és segíti a megfelelő testtartást.

Test és lélek

Állj fel és fogd meg a súlyzót. Emeld hogyan lehet fogyni a hónaljon a mellkasod felső részéig.

fogyás excel lap

Lassan engedd le. Fekvenyomás fitnesz labdán Ez a gyakorlat erősíti a vállakat, a tricepszet és a mellizmokat. A fitneszlabda nehezítésként szolgál, mivel megnöveli a mozgástartományt. Ha nincs ilyen labdád, a talajon is végezheted a gyakorlatot. Feküdj a labdára úgy, hogy a hátad közepe érintkezzen vele. Kezeidben súlyzók, tenyereid egymás felé nézzenek. Oldalt engedd le a karjaidat, a könyöködet tartsd enyhén behajlítva. Fekvőtámasz A fekvőtámasz a leghatékonyabb gyakorlat a hónalj alatt lévő zsírpárnák ellen.

Ha naponta csinálod, hamarosan meglesz az eredménye.

Így tüntesd el azt a kis felesleget a hónaljadnál

Ha nem sikerül, először végezd térdelve. Helyezkedj fekvőtámasz helyzetbe. Lassan emeld fel a mellkasodat a talajról és koncentrálj a hátizmok megfeszítésére.

hátsó zsír fogyás

Nyomd fel magad. Kitörés keresztben, oldalsó lábemeléssel Ez egy összetett gyakorlat, ami átmozgatja az egész testet. Az edzés második hetében kezdd el végezni, súlyzóval. A bal hogyan lehet fogyni a hónaljon tégy egy nagy lépést hátrafelé, keresztezd a jobb lábaddal. Állj fel, rúgd ki oldalra a bal lábadat és emeld fel a bal karodat vállmagasságba. Ismételd 30 másodpercig, majd válts oldalt. Plank forgással A plank rendszeres végzése nagyon jól fokozza a rugalmasságot és erősíti a törzset.

Az edzés második hetében fogj hozzá, akár súlyzóval is végezheted. Vedd fel a plank testhelyzetet, kezeid a vállaid alatt legyenek, lábfejeid pedig csípőszélességben. Csavard meg a törzsedet és emeld fel a bal karcsúsító fejlett hogyan kell használni a mennyezet felé.

Tedd vissza a bal kezedet a kiinduló pozícióba, majd ismételd a jobb kezeddel is.

hogyan lehet gyorsan elveszíteni a karzsírt

Tartsd a karod kinyújtva 45 másodpercig. Superman tartás Az egyik legnépszerűbb hátgyakorlat. A testsúlyoddal dolgozva mozgathatod meg a támasztó izmokat. Feküdj le arccal a talaj felé, a karjaid egyenesen kinyújtva a fejed mellett. Feszítsd meg a törzsedet és a farizmodat, így emeld meg a karod, a mellkasod és a lábaid. Tenyereid egymás felé nézzenek.

  1. Gyors zsírégető kiegészítő
  2. Hogyan kell fogyni a kéz és hónalj testmozgás
  3. Nem tud fogyni az ovuláció körül
  4. A törlés kéréséig
  5. Béres Alexandra - Fitneszedző válaszol - Fogyás hónaljból
  6. Életen át tartó fogyás vélemények

Tartsd meg ezt a testhelyzetet 20 másodpercig, majd vedd hogyan lehet fogyni a hónaljon a kiinduló pózt. Nyújtás Az edzést nyújtással fejezd be. Végezhetsz bármilyen nyújtógyakorlatot amit ismersz, pl.

5 kajaszabály, ha egyszerűen szeretnél fogyni! | recypet.hu

Érdemes fitnesz labdát használnod, mivel ezzel hatékonyabban nyújthatod meg a deréktáji izmokat, és nagyobb szabadságot kaphatsz a mozgásban. A hátad közepével feküdj a labdára. Óvatosan hajolj hátra. Nyújtsd ki a lábaidat és a karjaidat. Tartsd meg magad így 20 másodpercig.

Ezért alaposan megvizsgálja a beteget. Rate this post Milyen gyakorlatokat kell tenni A kritikus pont azok számára, akik fogyni szeretnének, a gyomor, így […] Click Testmozgásfogyás. Miért nem tudok fogyni diéta és a testmozgás? Hogyan Garcinia és tisztítja a szervezetet.

Ezzel az edzéstervvel nem csak a hónalj alatt és a háton lévő zsírpárnáktól szabadulhatsz meg, de izmot is építhetsz, és javíthatod a testtartásodat is. Ha értesülni szeretnél híreinkről, lépj be Facebook-csoportunkba!

Lásd még