Fogyás és jobb alvás, 2. MAGAS SZÉNHIDRÁT- ÉS CUKORTARTALMÚ FOGÁSOK

Diéta a fogyás és a jobb alvás

Az egész napi rutinod, életformád meghatározza a sikert.

Ezért jó, ha minden apró dologra odafigyelünk egészen a felkelésünk pillanatától az elalvásig. Köztudott, hogy a pihenés és az alvás is hozzájárul a fogyókúra sikeréhez.

Szeretnél fogyni és többet aludni? Akkor ez a diéta kell neked!

Íme néhány lefekvés előtti rossz szokás, ami megnehezíti a fogyást. Lehet, hogy te is csinálod ezeket?

fatburner da ali ne

Alvás hiány Az alvás megfelelő mennyisége és minősége nagyon fontos egy kiegyensúlyozott diétához. Egy kutatás szerint az alváshiány és az elhízás között közvetlen kapcsolat áll fent.

Nyugodt alvás, sikeres fogyókúra – Ezeket az ételeket ne fogyaszd este!

Azaz, aki kevesebbet 75 lb fogyás ember, nagyobb eséllyel lesz túlsúlyos. Telefonozás az ágyban Te is szoktad lefekvés előtt az Instát görgetni, vagy még pár cikket gyorsan elolvasni?

normális fogyásingadozás

Ez nagyon nem jó szokás. A mobiltelefon, vagy bármely más elektromos eszköz használata megnehezíti az elalvást.

deepak chopra fogyás

Ezek az eszközök ugyanis kékfényt bocsájtanak ki, amik növelik az éberséget. Fogyás és jobb alvás legjobb, ha fél órával elalvás előtt már lerakod a telefonodat, hogy a szervezeted megfelelően regenerálódhasson.

Esti stresszoldás, pihentető alvás, éjszakai testsúlykontroll

Koffein tartalmú italok fogyasztása Persze elhisszük, hogy napközben valami éltben kell, hogy tartson, de túl későn már ne fogyás és jobb alvás ilyeneket! A koffein rossz alvásinőséget eredményezhet, ami az első pontra vezethető vissza.

fogyás és állandó pisilés

A legjobb, ha a kávét zöld teára cseréled, és túl későn már nem fogyasztod. A cukros energiaitalokat pedig messziről kerüld el!

Késői étkezés Ha közvetlenül elalvás előtt eszel, az anyagcseréd már nem olyan intenzitással működik, így ez semmiképpen sem vezet fogyáshoz, sőt sokkal inkább súlyod gyarapodásához.

kövér has zsírégető

A legjobb, ha vacsora után már nem eszel semmit. Éjszakai nassolás Persze az sem megoldás, hogy vacsora után nem eszel, de éjszaka közepén nassolásba kezdesz, mert nem bírod tovább.

Szerző: Ripost Egy új kutatás szerint a fehérjében gazdag étrend javítja az alvás minőségét, így másnap nem érzed magad olyan kimerültnek. Wayne W. Campbell, az amerikai Purdue University munkatársa és csapata két vizsgálatot is elvégzett, hogy ezt igazolják.

Ennél rosszabb dolgot nem is tehetnél. Egész nap kerülöd az édességet, de pont most, amikor az anyagcseréd lelassul és a legkárosabb hatása van, beadod a derekadat? Felejtsd el az éjszakai rágcsálni valókat, inkább egyél bőségesen nap közben. Túl sok fény Te sem teljes sötétségben alszol?

Egy kis fény kell, hogy álomra hajtsd a fejed? Kutatók szerint ez nem jó, ugyanis a fények alvászavarhoz vezethetnek.

Diéta a fogyás és a jobb alvás

Ha túl sok fény ér alvás közben, az rontja a pihenés minőségét. Jobb, ha besötétítesz! Reggeli A reggelinek nagyon nagy jelentősége van, kritikus a fogyás szempontjából. Ez indítja be az anyagcserédet. Ha reggel nincs időd reggelizni, akkor még este készíts össze valamit, amit aztán könnyen magaddal vihetsz és útközben megehetsz.

És hogy mit ígért még? Lássuk: Az alvás szépít.

Lásd még