Aludni a fogyásért, Ma van Karolina napja!

6 ok, amiért az alvás fogyaszt | Well&fit

Twitter Pinterest Sokszor nem csak az edzések mennyiségét kellene növelni, és a vacsora mennyiségét csökkenteni ahhoz, hogy leadj pár kilót: a fogyásban bizony az éjszakai alvásnak is komoly szerepe van!

hogyan lehet elégetni a zsírokat a testben

A fogyásnak nincs olyan receptje, ami a világon mindenkire érvényes lenne, de általában azért kell hozzá: kardiózás zöldségekben, sovány proteinben gazdag étrend alacsony stressz-szint és elegendő alvás.

A legtöbben viszont ez utóbbit figyelmen kívül hagyják az egyenletben, a többire valamennyire odafigyelnek, és sokszor elkeserednek, mert nem érik el a kívánt hatást.

Kapucíner Az éjszaka folyamán a tested kalóriát éget el.

Pedig az alvás kiemelten fontos tényező a fogyás szempontjából: ezt Rizwana Sultana, A Texas Egyetem Orvostudományi Karának professzora is megerősíti. Olvasd el ezt is!

kiropraktika beállítása fogyás után

Gyere, álommanó! Egy os, több, mint brit felnőtt bevonásával készült közvéleménykutatásból kiderült, hogy a megkérdezettek napi átlagos alvásmennyisége 6.

Aludd ki magad, ha fogyni szeretnél! Édesanyaként, aludni a fogyásért amíg még pici a gyerekek, az egyik legkritikusabb pont a mindennapokban az alvás. A babák és a kisgyerekek sokszor felébrednek éjszaka és ilyenkor ébresztik az anyukájukat is. Nem véletlen, hogy a kisgyerekes szülők többsége gyakran nem tudja magát rendesen kipihenni, reggel nyúzottan ébrednek és kialvatlanok. Ez az állapot pedig sajnos napról napra fokozódik.

Az elegendő, minőségi alvás nagyon kell az agy megfelelő működéséhez, és ahhoz, hogy fizikailag és érzelmileg is rendben legyünk. Fontos ahhoz is, hogy nap közben fent tudjuk tartani a figyelmünket, képesek legyünk koncentrálni és kreatívak legyünk.

2 hét alatt elveszíti a csípő zsírját

Az alvás javítja még a szív és az erek állapotát, az alváshiány viszont szív és vese elégtelenséghez, illetve magas vérnyomáshoz vezethet. Pihenés nélkül nincs fejlődés — tíz szakértői tanács a tökéletes regenerációhoz Az alvás és a testsúly kapcsolata Az alvás mennyisége bizony hat a hormonháztartásra is, különösen az éhségérzetet befolyásoló hormonokra.

test karcsú topshop

A kevés alvás hatására nő a ghrelin nevű hormon mennyisége, ami miatt megnövekszik az éhségérzeted, és általában ilyenkor többet is eszünk. Ha viszont eleget alszol, a leptin nevű hormon szintje megemelkedik a testedben, ami miatt csökken aludni a fogyásért éhségérzet. A szakértő szerint az alvás azért is lényeges, mert közben növekedési hormon is termelődik, ami izomnövekedést eredményez.

Ezért is fontos, hogy a gyerekek is eleget aludni a fogyásért, mert ez nagyban meghatározza, hogy felnőttként megfelelőek legyenek az izmaik, a szöveteik.

Ezért érdemes futóként rendszeresen sétálnod Ennyi alvás kell a fogyáshoz Dr. Sultana szerint a napi óra éjszakai alvás lenne az ideális a súlyvesztéshez, ez a mennyiség ugyanis segít leküzdeni a nappali fáradtságot és a motiváció hiányát.

Te is alulteljesítesz? Ennyi alvás kellene ahhoz, hogy beinduljon a fogyás

Viszont fontos, hogy éjjel aludj ennyit, és ne nappal, mert a nappali alvás bizony nagyon felborítja a testben a hormonok működését. Ha teheted, tartsd be a következőket a pihentető alvásért: maximum 20 Celsius fok legyen otthon estére reggel 10 után már próbáld hanyagolni a koffeint került a zsíros ételeket, az alkoholt este próbálj kevesebbet tévézni, okostelefonozni, számítógépezni ha teheted, lefekvés előtt meditálj pár percet!

Azok, akik 7 óránál kevesebbet alszanak, hajlamosabbak a hízásra, ráadásul nehezebben is tudnak fogyni, derült ki a Columbia Egyetem kutatásából. Ha a fogyás vagy az alakformálás a célod, a minőségi alvás ugyanolyan fontos, mint a kemény, izzasztó edzések.

Megnézem a galériát.

Lásd még