A makrotápanyagok számolása a fogyáshoz

a makrotápanyagok számolása a fogyáshoz

Zsírtartalom A makrotápanyagok számolása a fogyáshoz állapot például betegség Tehát a BMR tulajdonképpen az a kalóriaszám, amelyre a testednek további fizikai erőfeszítések nélkül kell működnie. Minél magasabb a BMR, annál több kalóriára van szüksége.

Rólunk Hogyan számold a makrókat, hogyan állítsd be őket, hogyan csökkents, vagy növelj tömeget a segítségükkel Az IIFYM-ről szóló bevezető cikkben elmagyaráztam a makrók alapjait, mit jelent a mágikus rövidítés, szóval ha még nem hallottál róla, javaslom, először azt olvasd el, hogy könnyebben meg tudd érteni, most miről is beszélünk.

A BMR-nek számos olyan tényezője van, amelyet nem tud befolyásolni, például neme és kora. Azonban befolyásolhatja az aktivitás szintjét és a zsírszázalékot. Minél alacsonyabb a zsírszázaléka, annál nagyobb a sovány testtömeg LBMvagy az a testrész, amely izmokból áll. Az izmok ugyanis több energiát használnak nyugalmi állapotban, mint a zsír. A kalóriaigény és a makrók kiszámításához fontos, hogy először ismerje a BMR-jét.

Különböző képletek vannak a Guarana fogyás mellékhatások kiszámításához.

Katch-McArdle formula Ez a képlet megköveteli, hogy ismerje sovány testtömegét. Ezt akkor számíthatja ki, ha ismeri a zsírszázalékot.

a makrotápanyagok számolása a fogyáshoz

A teljes tömegből vonja le a súlyának a zsírból álló százalékát. Ami maradt, az a sovány testtömeg. A kényelem érdekében ezt 80 kg-ra kerekítjük.

Napi kalóriaszükséglet kalkulátor | recypet.hu

Ez a képlet a BMR számításához nem tesz különbséget a férfiak és a nők között, mert ez már nem szükséges, amikor ismeri az LBM-et. A férfiak és a nők közötti különbség az izomtömeg különbségében rejlik. Ha ezt tudja, a számítás mindkettőre megegyezik. Ez a képlet a súlya, magassága és kora alapján számítja ki a BMR-jét.

Ezenkívül ez a képlet különbséget tesz a férfiak és a nők között, mivel az LBM nem szerepel ebben a képletben. Tehát ez az energiamennyiség, amire valóban szüksége van egy nap alatt, a tevékenység szintjének megfelelően. Ennek kiszámítása mindig becslés, mert soha nem lehet tudni, hogy mennyi kalóriát éget el egy nap alatt, hacsak nem csatlakoztatja testét egy eszközhöz, hogy ezt ténylegesen megmérje.

Az energiaigény kiszámításához meg kell határoznia a tevékenység szintjét.

  • Enni galandférget fogyni
  • Ezt a mennyiséget lehet arányosítani a bevitt összes kalóriához, valamint a testsúlyhoz is.
  • Makrótápanyagok számítása és szerepe a diétában. Kalóriák makro módra! | Peak girl
  • Mindannyian tónusos testre vágyunk.
  • A hatékony zsírégetés elmélete és számításai | Clean Eating HU
  • Kobra 6p zsírégető felülvizsgálata
  • Polyuria polyphagia polydipsia fogyás
  • Anthony hopkins fogyás

Tevékenységi szintje képzettségéből áll, de például a munkája és egyéb tevékenységek erőfeszítésének mértékéből is. A PAL a fizikai aktivitás szintet jelenti. Minden PAL érték egy számhoz kapcsolódik, amellyel a BMR-értékét megszorozzuk, hogy elérjük a karbantartási energiaigényt.

  • 40 éves nem fogyhat
  • A csodadiéták és a kalóriák bűvöletében hajlamosak vagyunk figyelmen kívül hagyni a makrotápanyagokataz csak a gyúrósoknak való jeligével.
  • Makró kiszámítása: Hogy csinálod ezt valójában?
  • A fogyás alapja természetesen a kalóriadeficit, vagyis hogy az ember kevesebb kalóriát vigyen be a szervezetébe a nap folyamán, mint amennyit eléget.
  • Fehérje, szénhidrát és zsír: ennyi kell belőlük, ha gyorsan akarsz fogyni - Fogyókúra | Femina
  • Hasi zsírégetés 40 felett
  • Hogyan lehet eltávolítani a felesleges zsírt a rakottból
  • Gallércsontok és fogyás

Hetente ötször edzek és üzletben is dolgozom. Becslésem szerint az aktivitási szintem átlagos aktív. Ezt a kényelem kedvéért ,8-re kerekítem. Ez a karbantartási kalóriaigényem.

Naponta kcal-t fogyaszthatok súlygyarapodás vagy fogyás nélkül, ami rendben van, igaz? Ne feledje, hogy a karbantartási energiaigény becsült. Ezért lehetséges, hogy ezt a makrotápanyagok számolása a fogyáshoz magasra becsülte, és ezzel a karbantartási szükséglettel súlya továbbra is növekszik.

Így szabjuk saját igényeinkhez a makrotápanyagokat | Well&fit

Ezzel szemben természetesen az is lehet, hogy túl alacsonyra becsülte a karbantartási energiaigényt, és a súlya esik. Számolja ki az arány makrókat Tehát most már tudom, hogy napi kalóriát megehetek anélkül, hogy híznék vagy fogynék. Tegyük fel, hogy a célom a súly megtartása is, és hogy ezt a kalóriaszámot is fenntartani fogom. Most már tudom, hány kalóriát fogyaszthatok, de még nem tudom, hogyan oszlanak meg ezek a kalóriák.

Ezért lépünk most a következő lépésre: a makrók kiszámítására.

a makrotápanyagok számolása a fogyáshoz

A fehérjék a legfontosabb építőanyagok az izmok számára. Tehát azt hinné: minél több fehérje, annál jobb. Ez a zsírvesztés 15 nap alatt mégsem működik.

Izmai csak maximális mennyiségű fehérjét képesek felszívni. Bármi, amit e mennyiség felett elfogyaszt, valójában haszontalan.

Így szabjuk saját igényeinkhez a makrotápanyagokat

Sokféle nézet van a napi fogyasztandó fehérje mennyiségével kapcsolatban. Általánosságban elmondható, hogy testtömeg-kilogrammonként 1,5 és 1,8 gramm között van, és ennek elegendőnek kell lennie az izomépítéshez is. Vágáskor néha hasznos lehet a fehérjebevitel növelése. A fehérjék hosszabb ideig biztosítják a jóllakottság érzetét, ezért a vágás során kevesebbé lesz az éhség, de az a makrotápanyagok számolása a fogyáshoz a vágás során is több fehérjére van szükségük, hogy megakadályozzák az izmok lebomlását.

Példának okáért a súlyom 94 kg. Ezeket a kalóriákat most el fogom osztani a szénhidrátokkal és a zsírokkal.

Makrotápanyag kalkulátor | Hogyan számítsd ki a makrókat, ha rugalmas étrendet (IIFYM) követsz?

Nincs különös útmutató a szénhidrát- és zsírtartalomra vonatkozóan. Elvileg megoszthatja a fehérjebevitel után kapott kalóriát egy kicsit a szénhidrátok és a zsírok között. Ezt a terjesztést tetszés szerint teheti meg; inkább több zsírt vagy több szénhidrátot eszik?

Most megoszlom a makrókat a fenntartó kalóriabevitel alapján! De itt természetesen nem áll meg, léphetünk tovább egy lépéssel Energiamérleg: vágás vagy duzzadás? Ha a célja a testsúly megőrzése, akkor természetesen továbbra is kielégítheti karbantartási energiaigényét.

De a legtöbbünk számára ez nem lesz a cél. Az egyik száradni akar, a másik izomtömeget akar. Tehát ki kell választania, hogy kivágja-e, vagy kiborul-e, és attól függően, hogy beállítja-e az energiaigényét. Szeretne vágni?

a makrotápanyagok számolása a fogyáshoz

Akkor fontos, hogy negatív energiamérleget hozzon létre, hogy több kalóriát éget el, mint amennyit fogyaszt. Ezt úgy teheti meg, hogy karbantartása alatt étkezik a kalóriaszám tekintetében. Megadhatja, hogy mennyi ember ül az alatt. Javasoljuk, hogy kis lépésekben fejezze be, hogy láthassa, hogyan reagál a test.

Ezután nézd meg, hogyan reagál a test erre, és állítsd be újra az alapján. El akarja kezdeni az ömlesztést?

a makrotápanyagok számolása a fogyáshoz

Ezután az ellenkezőjét cselekszi, és pozitív energiamérleget hoz létre. Bulken szuper vonzónak tűnik, mert: sok étel!

a makrotápanyagok számolása a fogyáshoz

De az ömlesztés is nagyon trükkös. Fennáll annak a veszélye, hogy ha túl magas a kalóriatartalma, akkor sok zsírt fog hízni. Természetesen a lehető legtöbb izomtömeget és minél kevesebb zsírt akarja megszerezni. Különösen akkor, ha elkezdi az ömlesztést, ezért fontos, hogy apró lépésekben gyarapítsa a kalóriabevitelt, és lássa, mi a legjobb a testének.

Ismét bölcs dolog a teljes kalóriabevitelt kb. A türelem jó dolog Fontos az, hogy emlékezzen arra, hogy minden test különbözik. Minden test eltérően reagál. Tehát amikor beállítja az energiaigényét, fontos, hogy csak nézd meg, mi működik az Ön számára. Minden alkalommal, amikor beállít valamit a kalóriabevitel során, fontos látni, hogy a test hogyan reagál erre.

És ez egy napon belül nem lehetséges; Természetesen mindannyian szeretnénk a lehető leggyorsabban látni az eredményeket, de a türelem jó. Tehát például nézd meg, mi történik a testével két héten keresztül a kalóriabevitel módosítása után.

a makrotápanyagok számolása a fogyáshoz

Növekszik a súlya, vagy csökken? És erre gondoltál? Súlya nem mindig tükrözi azt, ami a makrotápanyagok számolása a fogyáshoz a testével. Ezért is jó a bőr redőit egy a-mal megmérni bőr a makrotápanyagok számolása a fogyáshozígy láthatja, hogy a zsírszázalék növekszik vagy csökken.

A haladás mérésének harmadik módszere egyszerűen képek készítése. Gyakran kevesebb haladást látsz önmagadban, mert minden nap látod magad a tükörben.

Például úgy, hogy minden második nap vagy minden héten fényképet készít magáról lehetőleg ugyanott a lehető legtöbb helyen a fény hatásáramajd összehasonlítja ezeket a fotókat, gyakran sokkal jobban láthatja a különbségeket! Ha feldolgozta az imént kapott információhegyet, elkezdheti az energiaigény kiszámítását, a kalóriabevitel és a makrók meghatározását. Ezzel most nem lehet probléma!

Mi lesz, ömleszteni vagy vágni fog! Van a makrotápanyagok számolása a fogyáshoz kérdése a makrók kiszámításával kapcsolatban, miután elolvasta ezt a cikket?

Mérsékelt aktivitást adtam meg. Minden nap írom. Nos, nál nem szokott több lenni, inkább picit alatta.

Kérdezd meg őket válaszul!

Lásd még